خطیب جمعه لامرد تاکید کرد: فضای مجازی را آلوده نکنید، مطمئن باشید مردم کار با اخلاص را می‌پسندند و ما باید برای رضای خدا کار کنیم و از نزاع‌های سیاسی دست برداریم، زیرا مردم خسته شده‌اند.
کد خبر: ۹۰۳۳۱۰
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۰ 26 September 2020

تابناک فارس به نقل از مهر: حجت الاسلام علی حسین‌زاده در خطبه‌های این هفته نمازجمعه لامرد با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در ۳۱ شهریورماه به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: ایشان اشاره درستی به نقش امام راحل داشتند و فرمودند که امام نقش یک فرمانده در جنگ را داشت و نمونه این فرماندهی در دیگر عرصه‌های فرهنگی، اقتصادی و… نیز بارز بود و ایشان در همه جنبه‌ها پیش‌رو بود.

وی با بیان اینکه بهترین موضوعات و مقالات را در دل همین مباحث رهبری می‌توان یافت، افزود: مکتب فرماندهی امام، با ایمان به خدا و توکل بر خداوند سبحان بود و نهراسیدن از دشمن، انسان پروری، توجه به مسائل شرعی در حین مبارزه، استقامت در هدف، عمق راهبردی در جنگ، آینده نگری و.... از دیگر شاخصه‌های آن مرد خدا در فرماندهی جنگ بود.

امام جمعه لامرد افزود: از دل مکتب امام، مکتب چمران، مکتب همت، مکتب باکری و مکتب شهید سلیمانی به وجود آمد و امروز نیز نسل چهارم و پنجم انقلاب نیاز به مکتب امام دارد.

حسین زاده در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دهم مهرماه، روز جهانی سالمندان عنوان کرد: نباید فراموش کنیم که پدران و مادران پیر و سالمند، دارای خیرات و برکات و رحمت الهی هستند.

وی با تاکید بر احترام به بزرگان و سالخوردگان که در دین اسلام نیز به آن توصیه شده است، افزود: در عین حال جامعه باید همیشه جوان و سرزنده و پویا باشد و نباید به جریان فرزندآوری بی توجهی شود زیرا در آینده مشکل پیدا خواهیم کرد و حرف کارشناسان اجتماعی نیز همین است.

حسین زاده در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مشکلات مردم و بی توجهی برخی مسئولان بیان کرد: باید مشکلات مردم را ببینیم و برای این نزاع‌های سیاسی و من من کردن‌ها فکری کنید و اگر قرار است کار شما دیده شود بگذارید خداوند ببیند، زیرا همه امور نزد پروردگار محفوظ است ضمن اینکه مردم نیز رصد می‌کنند و می‌دانند که چه کسی می‌خواهد از مسائل سیاسی سو استفاده کند.

خطیب جمعه لامرد تاکید کرد: فضای مجازی را آلوده نکنید، مطمئن باشید مردم کار با اخلاص را می‌پسندند و ما باید برای رضای خدا کار کنیم و از نزاع‌های سیاسی دست برداریم، زیرا مردم خسته شده‌اند.

وی در همین زمینه گفت: این جبهه گیری‌ها چیست؟ و اگر بودجه‌ای آمده است برای مردم هزینه کنید و هرکس قدمی برای منطقه برمی دارد، خداوند خیرش دهد.

حسین‌زاده با اشاره به اینکه گزارش‌های زیادی در مورد شهرداری به بنده رسیده است که بحث در مورد آن را به هفته آینده موکول می‌کنم، اظهار کرد: آقایان مسئول باید پاسخگو باشند و گزارش‌های چند ماهه گذشته تاکنون را به مردم ارائه دهند ضمن اینکه برای این شهر قول‌هایی نیز به بنده دادند اما عملیاتی نشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار